Ezt is nézd meg!

Fegyencedzés-Alfinete módra

A "Fegyencedzés" című könyv kipróbálása, avagy hogyan változtass egy nyüzügét izomemberré.

Friss topikok

  • luxb: Én is naturalban edzek pár éve és így utólag szerintem a legfontosabb dolog az, hogy rendben legye... (2014.09.11. 07:11) Még itt vagyok :)
  • Alfinete: @Fallen Angel: Igen meglátszik :D nálam is észrevették :P (2012.08.22. 20:45) első...magamról az edzésről
  • K9: Nos, így hírként elmondanám hogy nem a hagytam abba, tartottam egy hónap szünetet, és aztán újrake... (2012.05.12. 17:58) tizenhét...
  • Kocz: Az agykontroll nagyon jó. A könyv se rossz, de ahhoz hogy megtapasztald igazán érdemes egy 4 napos... (2011.12.19. 13:28) tizenöt...
  • Alfinete: @Random666: köszönöm, nemtom még pontosan, de már filoztam rajta énis (2011.11.20. 10:10) Kilenc... FONTOS!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.10.24. 00:20 Alfinete

ötödik... mai edzés

 Ma (vagyis még tegnap) kicsivel többet edzettem, de még ez sem elég.

 

A fekvőtáasz harmadik szintje már kicsivel nagyobb kihívásnak bizonyult mint a másik kettő. Még így is megcsináltam a haladót, a 3X30-at de nagyobb erőfeszítésbe került. épp hogy megtudtam csinálni az utolsókat, talán holnap ezt még egyszer elvégzem, nem tudom.

 

A hasizom második szintjén ÉPPHOGY meg tudtam csinálni a haladót. Többször leért a lábam. Tiszta szégyen, holnap újracsinálom, úgy látszik a harmadik szintbe később vágok bele.

 

A híd első szintjén is megcsináltam a haladót. Viszonylag könnyű volt, de nem a hátamban éreztem hogy feszülnek az izmok, hanem inkább a combomban. Lehet hogy valamitt rosszul csináltam. Újra átolvasom.

 

Úgy látszik a holnap az ismétlések napja lesz

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencalfi.blog.hu/api/trackback/id/tr413325296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Random666 2011.10.24. 17:25:26

Iktass be pihenőnapot, mert rosszul járhatsz!
Főleg a fekvőtámasszal, én is túledzettem magam és begyulladt a rotator cuff(taln fotgató köppeny magyarul) a vállamban.
Ritka szar, hogy gyakorlatilag nem tudsz semmit csinálni.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.24. 19:14:16

Szia!

1. Kezdőként 1, de akár 2 szünnapot is iktass be.
2. Fokozatosan haladj. A kezdő szinttel kezdj, és edzésenként emeld az ismétlésszámot, mondjuk öttel.
3. A ropogás és a fájó könyök nem annak a jele, hogy jó úton haladsz, hanem pont az ellenkezőé. Semmi ilyesminek nem szabad jelentkeznie edzés közben.
4. Melegíts be edzés előtt, körzések pl. (nyak, váll, könyök, csukló, törzs, comb, térd, boka)

wasd83 2011.10.28. 21:02:54

én szintén várnék pár napot, hiába nem mnt ma,kkor is pihentetni kell egy kicsit. A bal könyököm nekem is fáj, valószínűleg megették anno a súlyok, de ha kicsit kifelé tartom, és nem annyira a test mellett, akkor nem fáj, szóval inkább úgy tolom, és fokozatosan próbálom test mellé húzni. Offtopic: Amúgy Ti hogy toljátok? első lépéstől az adott lépésig amíg megy? Én a 7. elején elvérzek, ha az elsővel indítok és végig megyek az öszesen. Itt lehet csalok, mert én a normafekvővel kezdem(5.lépés asszem), és 6.-7.-8. lépésig eljutok így. végén szoktam még tolódzkodást, és pár fókát, meg jó széles fekvőket, hogy ott is dolgozzon, csak erő minimál jut erre a végére. Jó edzést :)

Kocz · http://madeinchina.kocz.hu 2011.10.28. 21:38:34

Minden elismerésem a kezdeményezésedért, én is hasonló cipőben jártam anno (16 évesen 179 centihez 53 kiló voltam). Mondjuk én rendszeresen sportoltam, és volt is kitartásom testalkatomhoz képest meglepő erőm (40-50 kilóval lazán csináltam 10-15-ös fekvenyomás szériát). Azóta rengeteg sportot kipróbáltam és szereztem sok tapasztaltot. A Fegyencedzés jó én is csinálom, de figyelj arra hogy ez nem egy komplett edzés. Ez csak erőedzés. Ha nem elég fokozatosan haladsz akkor az izületeid nem hálálják meg egyrészt. Másrészt a rendesen akarsz haladni iktass bele kardio edzést is valamit, mert aztán később nagyobb szériáknál a kitartáson fogsz elvérezni. Jó lehet akár a futás, de mégjobb az úszás vagy ilyesmi. Olvasni foglak...kitartás...így tovább és szurkolok:)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.30. 18:10:08

Hali
Látom Azogh te már nagy részét leírtad amit akartam én írni:)
No de azt is írja Wade, hogy mindent az elejétől kell kezdeni, hiába tudja az izmod aterhelést végrehajtani, az izületeid nem. Ennek jele is a ropogás amit írtál. FOkozatos ismétlésszám növeléssel tudod elérni, hogy az izületeid hozzászokjanak, megerősödjenek.
Wade azt tanácsolja, hogy minden lépést legalább 3-4 hét alatt tudd le.Szal első gyakorlatként érdemes a kezdő szintet teljesíteni, majd edzésnapról edzésnapra fokozatosan növelni azt 5-10 ismétléssel.
A gyakorlatok edzéselosztására, mint edzésterv a könyv végén találsz módszereket. Esetleg más blogokról vehetsz át edzéstervet,edzéssémát.
A lényeg, hogy nem szabad elsietni, és ha nem tetted volna meg(mely szerintem így van) javaslom a könyvet olvasd el az elejétől a végéig. Érdemes. Mert ha a gyakorlatokat lesed csak meg, akkor olyna fontosakat kihagyhatsz, mint húzódzkodásnál feszes váll ami az izületek miatt fontos. Hííd,kézenállás elkezdésének ideje no meg a lassú végrehajtás.
Elsőre ennyi jutott eszembe, remélem nem gond, hogy ennyit írtam:D

Random666 2011.10.30. 22:15:18

Remélem, nem azért nem frissül a blog, mert megijesztettük! :D

upperclass 2011.10.31. 10:37:24

A könyvet mindenképp olvasd végig ától-cetig, mielőtt fejest ugrasz a dolgokba. De a lényeg, hogy elkezdted, hajrá és sok sikert! :)

Alfinete 2011.11.03. 18:58:56

@Kocz: Jó én sem vagyok rossz formában, másfél órán keresztül ugrálni capoeirán szerinted milyen fizikumot igényel? :D Csak szeretnék nem csak a saját testalkatomhoz képest erős lenni.
süti beállítások módosítása