Ezt is nézd meg!

Fegyencedzés-Alfinete módra

A "Fegyencedzés" című könyv kipróbálása, avagy hogyan változtass egy nyüzügét izomemberré.

Friss topikok

  • luxb: Én is naturalban edzek pár éve és így utólag szerintem a legfontosabb dolog az, hogy rendben legye... (2014.09.11. 07:11) Még itt vagyok :)
  • Alfinete: @Fallen Angel: Igen meglátszik :D nálam is észrevették :P (2012.08.22. 20:45) első...magamról az edzésről
  • K9: Nos, így hírként elmondanám hogy nem a hagytam abba, tartottam egy hónap szünetet, és aztán újrake... (2012.05.12. 17:58) tizenhét...
  • Kocz: Az agykontroll nagyon jó. A könyv se rossz, de ahhoz hogy megtapasztald igazán érdemes egy 4 napos... (2011.12.19. 13:28) tizenöt...
  • Alfinete: @Random666: köszönöm, nemtom még pontosan, de már filoztam rajta énis (2011.11.20. 10:10) Kilenc... FONTOS!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.05.12. 18:03 Alfinete

Még itt vagyok :)

 Helló, gondolom észrevehető volt hogy nem igazán frissült a blog, hogy őszinte legyek abbahagytam az edzést, de egy két hónapja újrakezdtem, sokkal precízebben és lassabban, és meg is van az eredménye! Néha majd rakok ki valamit, de nem olyan részletesen mint eddíg :D

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencalfi.blog.hu/api/trackback/id/tr484504397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luxb 2014.09.11. 07:11:49

Én is naturalban edzek pár éve és így utólag szerintem a legfontosabb dolog az, hogy rendben legyen a gerinced, eleget aludj és helyesen táplálkozz, így ebben a sorrendben. Én is 180 cm voltam és 50kg, nyilván azért mert nem sportoltam sosem és ennek meg is lett a következménye, schauermann tipusu gerincproblémám volt, van és ugyan a négy év edzés sokat javított a hátamon, még mindig problémát okoz a gerincem. Nem kell komolyra gondolni ez egy gyakori dolog, az egyenetlen terhelés és az izomzat hiányi miatt alakul ki, ék alaku csigolyákat eredményez és szabálytalan S alakot a gerincben. Emellett volt még egy félrecsuszo csigolyám is, ami a klasszikus gerincferdülés pontosabb definicioja, egyben a sérv késöbbi kiválto oka. Semmi extra, csak azért lett ilyen a gerincem, mert kiskoromban nem sportoltam. Nem tudom te hogy vagy vele de ha kicsit is úgy érzed, hogy nem 100as a gerinced, akkor tudok egy vietnami profot aki nagyon ért hozzá és nem is kerül sokba. Az alvás azért kell, mert a szervezetedben minden izomfunkciot az idegrendszer vezérel, ami kizárolag elegendö alvás során regenerálodik. Én pl nem is szoktam edzeni ha nem tudom magam teljesen kialudni, mert egyrészt kedvem sincs hozzá olyankor, energiám se másrészt meg tudom hogy kb fölösleges lenne, mert csak elsavasitanám az izmokat a gyakorlatok meg ugysem mennének 100%osan csak félig meddig viszont cserébe mégjobban leterhelném az idegrendszert és az izmoknak is regenerálodni kéne utána. Az evés is nagyon meghatározo nekem, szerintem a legjobb amit tehet az ember ha gyógyteákat iszik facsart citromlével (érett minél sárgább citrom kell)legalább 2-3 litert naponta 1 v 2 citrom levével.. Ez tele van ásványi anyagokkal ami nélkülözhetetlen a megfelelö energiaszinthez meg ugy egyáltalán. Másik nagyon hasznos dolog a nagy mennyiségö gyümölcs fogyasztás, mert abban egészséges cukrok vannak, és ugye az izmokban lévö glikogén, a zselés anyag, amitöl müködnek egyáltalán az cukorbol van (a cukor másik neve szénhidrát). Friss érett gyümölcs formájában a legjobb de megteszi a doboz lé is lehetöleg a préselt nem a koncentrátum. A másik nagy elönye a gyümölcs alapu kaloria és szénhidrátbevitelnek, hogy gyakorlatilag 0 emésztési energiát igényel, ami elég nagy előny. Valahol olvastam, hogy a testépítés 95% a regerálodás során történik, hiszen kb idöd 5%-t töltöd edzéssel a és a pihenés az ami során ténylegesen épülnek az izmok, nem pedig az edzés, mert az csak stimulál. Ezért fontosabb sokkal az alvás és az étrend magánál az edzésnél. Kihagytam a fehérjét, amit én csak a nagy mennyiségü gyümölcsre és az böséges ásványi anyagokra "épitek rá", egyrészt, mert így nem savasítja el a szervezetet, másrészt azért mert a fehérje tartalmu ételek nem arrol hiresek, hogy egészségesek.. Pl. ott az akármilyen bolti csirkehús ami olyan telepekről jön amiknek a szagát fél kilométerröl érezni, 16órás napciklusokra állitják a csirkéket mesterséges fénnyel össze vannak zsufolva nem kapnak friss levegöt nem mozgnak telenyomják öket hormonokkal meg antibiotikummal és akkor te majd annak a húsát eszed meg, persze. tojás, pulyka ugyanez meg a marha is kb. Én ezeket meg sem eszem egyrészt mert érzem az izükön, hogy hulladék másrészt tudom, hogy kárt tennének. Amit én jó szivvel el tudok fogyasztani, mint fehérjeforrás az a bio vagy piaci házi tojás az ami belül sárga és nem narancsárgáspiros, az íze is teljesen más, akármilyen házi hús, ami elég ritka, +jobb minöségü sajtok, de ezek elég drágák +tengeri halak pl. tökehalfilé (1000ft kg-ja, párizsi kerül annyiba és 5perc alatt megsütöd..) egészséges is. Nem nöttek tul nagyra az izmaim a négy év alatt, a natural edzés miatt, meg amiatt, hogy nem tömtem magam fehérjés kajákkal meg egyáltalán inkább csak élvezetböl edzek, mert sztem csak ugy van értelme, szal nem lettem tul "látványos" a modszeremmel, viszont nagyon szálkás és kidolgozott az izomzatom és nem is vagyok már sovány széles a vállam hátam stb +egészséges vagyok csomo energiám van jo a kedvem, pedig régebben klinikai depressziom volt. Mindezt nagyrészt ugy érzem annak köszönhetem, hogy elsösorban nem az izomra hanem az egészségre fektettem a hangsulyt, amibe szerintem beletartozik a kemény edzés és a kidolgozott izomzat is. Nem tetszik az, hogy sokan csak egonövelésre használják ezt az egész testépitést legyen az natural vagy sulyzos edzés, sokan ugy latom csak agyatlanul nekiállnak izmozni, hogy felvehessék majd 1év mulva az izomtrikot meg villoghassanak a kockahassal a végeredmény pedig károsodott izületek, szétsavasodott szervezet, +sulyzosnál felvizesedett gyulladt izommassza. Nevetségesnek tartom ahogy sokan minden alázat nélkül csak az izomzat kedvéért csinálják az egészet figyelmenkivülhagyva a szervezetük beleértve az izmok müködését.
süti beállítások módosítása